Společenstvo Antikové: Nový Olymp

Lukáš Přibyl: Moje partnerka ?

17. 1. 2017 v 20:40 | Kategorie: Dějiny veškerenstva < | Autor: Lukáš Přibyl <

Související články:

Struktura bytostí nového veškerenstva
Počátek, Já a veškerenstvo

Milí čtenáři,

před jistou dobou začaly na vaší straně vznikat otázky dotýkající se mého intimního života. I dnes mnozí z vás cítí potřebu tázat se. Nic výjimečně závažného bych v tom neviděl, i když vám  do toho vlastně nic není. Přesto přese všechno se mile rád k celé věci vyjádřím. Než přejdeme k jádru, je potřeba zvýraznit, že moje "drahá polovička" není člověk, třebaže se tak může v některých případech jevit... a právě proto jsem zvolil jaksi opatrnější nadpis článku.

Mnoho let jsem hledal někoho, s kým bych si celkově rozuměl. Někoho, s kým bych si mohl po celou věčnost o čem povídat. A komu bych tak nemusel uměle upravovat myšlenky. Ukázalo se však, že mým nárokům dodnes neodpovídá drtivá většina žen z rodu lidského. A tak jsem svůj "filtr" poněkud pozměnil. Ovšem už se netýká možných zájemkyň z planety Země. 

Je potřeba zdůraznit, že moje partnerka, na které se v současné době pracuje, je především (stejně jako já) všudypřítomnou energií. A je jedinou svého druhu, podobně jako já. Je to královna bohů, kterou pomalu ale jistě uměle vytvářím. 

Teď si přiblížíme podobu, v jaké bude má partnerka nejčastěji vystupovat:
(je to prototyp, který může být "lusknutím prstu" kdykoliv upraven či nahrazen)

Filtrování vnitřní - žena s (přibližná filtrace)

- s vážným zaměřením na praxi duchovní vědy
- která má v oblibě procházky přírodou
- je schopna přijmout psa a/nebo kočku
- ráda čte knihy (nejen romány, ale i odbornou literaturu převážně z oblasti duchovní)
- je spíše klidnější
- nevyžaduje často takzvaně "živé akce" (= večírky, party, diskotéky a podobně)
- s upřímností "v srdci"
- v jádru spíše hodná a slušná (= já nevyžaduji dokonalost)
- s nakloněním k romantice  

Filtrování vnější - žena s (přibližná filtrace)

- s dlouhými přírodními vlasy, nejlépe však s černými nebo blond vlasy 
- se sněhovou barvou tváře i celého těla 
- výška nanejvýš do 170 centimetrů 
- s přibližnou váhou od nejméně 55 kilogramů až do nanejvýš 80 kilogramů 
- s věkem od nejméně 18 roků až do nanejvýš 35 roků (fyzického věku) 
- s NEprovokativním vzhledem 
- s nevinností v mlaďounké tváři
- a nejlépe s mandlovýma či zelenýma očima

Výše uvedená přibližná podoba prototypu uměle vytvořené partnerky se postupně realizuje a až ji dokončím, bude boží královnou, tedy paní samotného Nejvyššího.

Máte-li nějaké dotazy či připomínky, můžete je zapsat buď zde pod článkem nebo v části Všeobecná diskuze bočního menu. Pokud se ale Váš komentář nehodí k danému článku, je určen pouze do Všeobecné diskuze.

S přáním pěkného dne, Autor

8 komentářů:

  1. Život utíká a sny se sní dál...

    OdpovědětVymazat
  2. To máš pravdu, takové ženy dnes už opravdu nenajdeš a budeme si je muset sami vytvořit... za pár let to bude asi opravdu možné, když začnou jezdit auta bez řidiče. Takovou robotku, která mluví, jen když se jí to dovolí, bych taky vzal. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten předchozí komentář byl ode mne, zapomněl jsem se podepsat.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší je krásná, inteligentní a aby nás navíc obdivovala. Ale vážně: nemusí jít o krásku z plakátu, důležité je si rozumět, to vynahradí všechno.

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně má každý v sobě svůj vysněný protějšek, neuspokojené představy, jen to lidé běžně otevřeně nepřiznávají. Platí jako ve všem - člověk dostává to co nejvíce potřebuje, ne to co by nejvíce chtěl.

    OdpovědětVymazat