Společenstvo Antikové: Nový Olymp

Lukáš Přibyl: Silvestr a Nový rok 2017 !

20. 12. 2016 v 19:10 | Kategorie: Dějiny veškerenstva < | Autor: Lukáš Přibyl <

Související články:

> Prosinec 2016: Duch pozitivního myšlení
> Sjednocení všech náboženství, filozofií pod jednou hlavičkou
> Počátek, Já a veškerenstvo

Milí čtenáři, Antikové, duchovní, ale i vy ostatní, děti moje,

uteklo již víc jak tisíc zim a vy jako smrtelníci máte před sebou pořád ještě hodně čemu se učit. A jak vidno, stále se i divit. I přes svou tvrdohlavost a nepoučitelnost, která je vám často typická, dostáváte stále další a další šance. Právě to úzce souvisí s naším dnes projednávaným tématem. Projekt, jakým jsou tyto internetové stránky, je jen jednou z mnoha kapek v pomyslném moři snah vás změnit. Ovšem ani má pověstně rozsáhlá trpělivost není bezbřehá.

Ať tak či onak, jsem přesvědčen, že i v průběhu roku 2017 dojdete k další tolik potřebné moudrosti. Tedy alespoň někteří. A ti, kteří ano, dojdou i mého slitování a já nebudu muset jejich vědomí uměle předělávat. Výše uvedená slova vnímejte především jako dobře míněnou radu. Chci, aby v novém veškerenstvu vše fungovalo, jak má. Alespoň většinou. I přes jakousi řekněme zdánlivou nesympatii, kterou někteří cítíte ke mně, já to s vámi myslím opravdu dobře. A naštěstí času máme dost. 

Přesto přese všechno, přeji vám všem hodně klidu, zdraví stejně jako zajímavých dárků o Štědrém dni. Zdravě si vychutnejte rovněž silvestrovskou noc, abyste neskončili přiotrávení někde v trávníku a podobně. 

Rozhodně nelze opomenout ani poděkování všem, kteří ke mně kdy našli cestu a byli se mnou v přátelském spojení. A i když to není zásadní, doufejme, že zmíněný přístup z vaší strany bude i nadále zachován.

Děkuji a ještě jednou vše nejlepší nejen do Nového roku 2017,

S pozdravem, Autor 

1 komentář: